2016年5月15日星期日

唔識打不過識食糊


                                                          





我返工返學忙到不可交關, 連出去玩都忙過別人...一陣又話牌局要預我, 一陣間廚房又要幫手做洗洗切切, 長輩話肚子餓又要去做傳菜. (實質是擦鞋...自已搶住做.) ; 又要陪她側密計......我唔可以再度冷落她...我好想追回同她緣份.  

剛學識打大陸牌, 真係好耐無摸過這些磚仔...真係幾好笑. 打「識」仔後又唔識開牌.  開「貢」又唔識摸最後隻牌.  手騰腳震...有糊叫又唔識邊一隻可食糊. 砌上砌落串晒煲個個估到我叫那一辨牌.

賽果如何...有人提水...喂喂 ! 你未摸牌
                人又話...嗱 ! 咁咪叫 「卡 loon」...咪俾人知叫那一辨牌.

自已暗貢原來有錢收, 又打了出去.

人地玩跑馬仔是爭快開糊, 我竟然做了舖清一色萬子...重打埋開口牌話比雀友聽...等等我清一色睇唔掂. 

好在旁邊有長輩幫手間中提提... (偷笑).

我啃係贏啦 ! 這才好笑嗎.......唔識打不過識食糊識連庄幾次.

但都有慘情...贏錢原來唔淮起身離位.

唔識打....係佢話我的, 咁 ! 我自已又怎評價.  我識打但唔醒囉...

快樂的一天.

雪 - 2016.05.15






4 則留言:

  1. 唔識打不過識食糊,咁就掂啦!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係長輩痴埋來乍,我驚驚地要擦佢又要唔著眼,太「因」勤唔得架.

      刪除