2016年5月13日星期五

我好辛苦 ~



「對不起 」; 無力同你玩, 我無言不是扮懵.  我真的很累, 好眼訓.

過多一星期就可以鬆一鬆, 時事新聞邊重有時間看,  電視已跟我絕緣......唔好再談政治, 唔好再講梁特首.

原來我真係唔想聽亦唔想講....好討厭. 

我而家什麼也不想動.  俾我坐係度聽聽歌, 見見些主動探訪我網友...盡量維恃不跟你斷了我的踪影.  多謝探我朋友...無你我就要的執立.

我怕耐了不上來, 你地會嬲我沒主動探訪.

其實, 我真累打隻回個短訊都懶.

但, 總有一個人例外......誰叫你咁好請我吃BAKE CHEESE TART

我在這時間還偷偷地回覆你, 就知我對你也幾咁好.

「而家唔側得住, 上緊堂呀 ! 」
 
一得閒就會找你..........................


雪 - 2016.09.12

PS 2016.05.19~~~~唉 ! 要上大陸...




沒有留言:

發佈留言