2016年5月20日星期五

十分鐘網誌



有點快樂感覺, 好想笑, 想一想又再笑一笑.  原來, 我都有認真時候, 平時無架...

事由, 諗住份PROJECT 衰硬, 所以出十隻牛十隻虎之力做好份功課用來補飛. 在 FACEBOOK 講了出來啦 ! 在這不重覆...費事你話我認 C 認屁呀 ! 認咖咖......

都係在這兒重要點, 平時我點會這麼勤力, 掛上 FACEBOOK喔吹, 寫網誌才是最勤力.

飲緊隔幾晚牛旁湯都覺得特別甜.  分享完生活趣事. 望望個鐘23 :28PM, 仲寫唔寫愛情事.

唔寫住 : 
  
寫個題目先 :「此生得不到你」

一係你寫俾我參考,我跟你作一段. 或者你出題, 明晚寫給你...由於今晚心情靚. 

不過呢......我保留隨時反口權利. 

~是學你的 ~ 


雪 -2016.05.19 (23:38)
  

 



沒有留言:

發佈留言