2016年5月28日星期六

et 定一年後出, 今天隨筆



想著他的醋意 !

佢識唔識呷醋, 唔知呀 !? 佢有醋意也會收收埋埋啦 !  唔會俾我發現唔會俾我知他緊張我. 不過, 有一次他扁起嘴變鴨嘴獸時候, 給我剛剛發現.

真係好好笑嗎 ! 有時他都幾好玩.....

他從來也好無所胃, 非也......佢見到同男生側多幾句, 就好死煩有排解釋.

我又無做不起他事, 又點會歉意 !

所以, 我的男閏蜜都是不要讓他們認識為上策.

他醋酸不多, 但為比較燥火動不動會黑臉, 又唔激得也掂不得他的底線...
上面前度......

下面是現任.....
我講的...
醋...o個個是我, 燥那個也是我, 動不動就打佢...

笑...set 定一年後出, 今天隨筆...

無貨交用住先, 無存貨啦 ~!

雪 - 2016.05.24 

沒有留言:

發佈留言