2016年5月29日星期日

X-MAN 2D 變種特攻 影評


佢話會寫一頁 「X-MAN 2D 變種特攻 : 天啟滅創世戰」的影評俾我看, 笑..........睇完戲再睇影評 ? 會否有點本未倒置呀 !?

他說看到我早兩天的網誌發現我原來看完套戲, 一頭冒水唔知這外語片的故事大綱.   


喂 ! 寫影評怎會難倒你, 你係最鐘意扮影評家...? 是你的那些朋友告知我的, 喂 ! 怕不怕給人笑甩大牙. 

他說這戲不失為好片但沒什麼驚喜. 最主要是我不懂得觀賞. 


唔係...有一段「快銀」將場景停頓下來, 在危難爆炸中救人一幕幾好睇. 他個樣救人時重有時間整估人. 幾得意....又有一段要與父相認伏線.

他就告知原「快銀」不是 變種特攻而是基因改造人, 他更就不一磁力王兒子.  磁力王最後是奸角.........

好長篇故事怪不得我睇不明, 原來背後有著這麼多的故事根源.

得閑你再講多點給我知啦 !

雪 - 2016.05.29

沒有留言:

發佈留言