2016年7月5日星期二

熟口熟面短片





靠寫網誌釋放自已情感 ?  也要有體力, 有勞力, 又穩到靈感才可以寫得好睇. 

他 ? 唉 ! 對他無感覺, 已升華另一段情感了...或者要找些刺激但我又唔捨得這麼多年一齊有過快樂, 感動與曾經失去又走返埋一齊.

這面上寫的都是空講對白, 胡說八道的.  你可不要將我寫故事代入我身份呀 ! 我不是你想到的樣子, 也不是故事上人物出現的那樣溫柔, 現實...好多是相反的. 


今晚, 上載這段片給你, 我看見得意就貼出來. 或者, 你幾年前就已經見過, 熟口熟面 ? 睇過也可睇多次...反正引人笑的都是短片幾分鐘.  

我遊網時間好短, 所以也沒有太多最新訊息好睇笑話. 

雪 - 2016.07.06



沒有留言:

發佈留言