2016年7月29日星期五

2016.07.28 想你,見到你笑...............



我知你想點, 你想知我在那兒返學 !?  你這麼聰明多麼的挑通眼媚...

我唔講明你都估到幾成啦 !  你唔好花錢去報名去撞我出來呀 !?

那兒, 好多學生你遇到我機會率是很渺茫, 我是不會主動跟你相認.

我轉了另一個較遠上學地點.

合適時候我會閃出來.  俾多些時間我好不好....

今晚又俾一個大叔煩住又要同一時間發訊多謝送嘢食給我好友.  寒酸幾句眨眨眼又十點.

所以, 愛情故事未打造好是有原因, 原因就是我係度忙緊, 談緊客套話.

得, 我會好好想一想, 寫篇有質量的網誌出來.

笑, 他說等好耐啦 ! 我...笑說我認為有有質量的早寫了也 POST 了 !

咁.....一個話未見, 一個話已寫....邊個對呢 ?  

雪 - 2016.07.26



  想你,見到你笑...............



沒有留言:

發佈留言