2016年7月29日星期五

無搞我啦 ! 拜托...



今日什麼也不說.  等我罵一罵個大叔先.  其大叔有種監人奶後手段, 我第一日識他就睇清他.

但......又係自已衰, 唔夠恨唔夠冷酷.  近排發現係我扮得好人多, 成日都俾人白使, 俾人點到團團轉. 

真係好離譜......

話說, 昨晚是一個對我來好重要日子, 縱然是有時間我本想沉思, 自已靜靜.

這個大叔來訊要取銀行聯係電話又話要好急, 要快...

好似是避騙徒喔了錢或個人資料似的, 就這樣給他花了我廿貼來來回回, 問問答答.
又上網幫他找熱線號. 一側完就十點......

今早就幫他打一個懷疑騙徒電話, 一聽就知好正常人家俾埋熱線聯絡號, 又說得出阿大叔昨天打過來了, 又俾埋員工証號碼.

最後, 花了十幾廿分鐘等熱線接駁, 也確認了是銀行支援部職員.....

又同他講回, 叫他以後有事就直接打銀行熱線, 又驚他俾人喔, 叮囑他不要對其他陌生人透露個人資料.

他回我 :  -

「明白, 我在電話時也沒有說什麼 ! 只是覺得奇異 ! 所以勞煩你查証一下 !

我做事一向小心謹憤, 主張預防勝於治療, 病中淺中醫.」

真係...大叔你無嘢呀 !   你無聊就自已找事做啦...唔走來戲弄我 !我即時無答佢, 心內講了幾句粗口..... .

這樣查一查, 講一講起碼花了我前前後後個幾鐘呀 !

下次...見到他的 wechat , 當睇不到會好一點.

重話要請我吃麵....唉 ! 無搞我啦 ! 拜托...

雪 - 2016.07.29



沒有留言:

發佈留言