2016年7月18日星期一

我行我素. 快樂了


要怎樣去原諒一個人 ?

那時候有很朋友, 她故意親近又借意待我特別友好. 想了好耐好耐究竟怎樣會同她一起又好過一陣子 ?

唔 , 終於想起了 ! 是我 BEST FRIEND 的好友...

早兩天寫故事說一生不原諒人, 女主角最終原諒了她.  只是她不可再成為蜜友和知已呀 ! 間中女主角會懷恨她所作所為. 

現實中...我終於找一人不會原諒她. 呀 ! 也不可以用原諒來形容.   只不過我專登睇她不到當她透明.

多年朋友聚會...他們說她會出席. 我事前就扮定唔認得她, 扮定記不她的名字.  注明....是無人會相信的我會唔認得她, 諗起都好好笑. 

MY BEST FRIEND 就專登因為她而出席. 之後, 攬住我訴苦說她說認不出她的容貌喎.  痴線MY BEST FRIEND 又無肥又無瘦都會唔認得 ?  我安慰她說, 唔緊要啦...有我同妳相應好了.  一切隨緣啦 !

好在我識避開她...這個人跟本不需要朋友, 朋友只用來利用, 你們又何必這麼緊張她.

我梗係懶采佢啦 !  她有專登走過扮友善同我身邊好友側計, 走到埋來我唔答嘴極快閃開, 咪扮去廁所行開一陣.

朋友佢地背話怎說我, 我管不了...就是擺明要這樣的做, 我行我素真快樂了 !  不在人前扮大方......

在這原諒我不能詳說同她反臉事由...就是她害我上不到鳳凰山 o


2016.07.19




1 則留言:

  1. 鳳凰山....咁你今個秋季READY 未?=P

    回覆刪除