2016年7月24日星期日

會去游多兩轉.



係啦 ! 係啦 ! 一個月游八轉盡最快速度變回纖纖瘦瘦, 有回舊日影子的我.  

哈 ! 你呀 ! 見我放這麼多美食照片就知我好難瘦, 應允事遲遲辦不到. 

唔好嬲我啦 !  

唔好追我 ! 

唔好再俾壓力我 ! 

這段日子, 我真的有點壓力,  好多煩惱事一件又一件要我去處理.   但, 我又不懂怎樣同你分享, 又不想增加你沒必要的擔憂牽掛.   

每天嘻嘻哈哈的我同現實有些差別,  我時刻希望你會見到一個快樂又健康又美麗的我.   

哈 ! 咁...我有時間就會去游多兩轉.   

咁 ! 你也記住今日曾經應承及利誘我條件, 帶埋它出來.   

雪 - 2016.07.24

 

沒有留言:

發佈留言