2016年7月16日星期六

學整泥膠


我暫時不會讓自已太忙碌, 真的透支了 !  一星期上一天堂...慢慢讀.  預多些時間陪陪他.
人算不如天算...我要我倆珍惜相聚時間. 

有時人緣份好難計算.  或者, 有一天他會對另一個女生一見鐘情而去愛卻拋開我.  又或者, 有女生主動投懷送抱, 明刀暗搶...我怕, 怕終有一天會失去他......

愛情總教人患得患失......找到一個願意同自已結婚男人又是自已最愛, 這身份遲遲也不給我. 

一天時間扣除了吃飯, 返工, 瞓覺, 上學...所餘尚有多少 ? 

本來, 還想去學烹任, 見到朋友仔在精湛廚藝, 又疾忌又咩慕.  重想去學整泥膠, 搓搓食得落口公仔.

*** 咩慕~咩慕~咩慕 是因為我不懂個字點打. 知你又在背後笑我...水皮.

這款泥膠教學示範, 轉為做甜甜湯圓都幾好...唔唔, 有時在菜式上加隻生動可愛, 顏彩奪目卡通, 將原本平凡的變成藝術品一樣. 真係好可愛..... 

今晚, 返工前留給你的網誌.
祝假日愉快.

雪 - 2016.07.16 



2 則留言: