2016年7月9日星期六

讚好 ~ 英國公投決定脫歐



【now新聞台】2011年6月24日,歐盟領導人峰會結束,會議談及希臘債務危機等事項。歐盟領導人同意,對希臘展開第二次救助,並邀請持有希臘債務的私人投資者參與。但英國首相卡梅倫指,英國不會參與再度援助希臘的計劃。
當時有分析指,英國的取態再次顯示,英國與歐盟關係若即若離。五年後同日,英國公投決定脫離歐盟,卡梅倫宣布將辭任首相一職。
now財經台評論員趙善真指出,五年前歐盟為避免解體風險,故以一切方法令希臘留歐。但五年後的今天,英國公投決定脫歐,使其他國家亦有聲音希望脫歐。
他認為,歐盟最大問題在於各國財政政策不一致,即使有中央銀行亦無助政策統一。他續指,英國較為強大,地理環境獨立,反觀希臘留歐好處較多,加上希臘人與英國人性格不一,令兩個國家脫歐結果相異。


這排太忙啦 ! 無睇新聞......
上次跟他見面時候, 隨便說了讚成英國脫勾.  他要我先說讚成理由 ~

預到, 知他實問我......讀了一兩篇. 

理由  :

因為脫勾就不用再俾錢省好多啦, 又唔洗再收難民又洗怕有恐怖份子浸入, 什麼麼都有自主權唔洗聽歐盟話.  短期經濟差但長遠應該會轉好的.

好彩講完後, 他說同我觀點一樣差不多.  然後, 他說歐盟救助希臘債務危機借很多錢給希臘, 但錢最終又由希臘轉到德國買軍事武器, 他又叫我睇睇舊報看希臘人民生活, 他們的經濟狀況經救助後有沒有轉好等.  好長篇....搞到我大勾翅都唔禁吃太快, 要專注聽他先說好.

那天晚飯真好忙又要同大家拍照片, 食物又要相機先吃, 又要陪密斟重扮妹仔夾餸俾皇上.

佢地食一半有多我才提起筷子, 重有另一個好友竟不體諒我. 還叫我拍完照片, 好馬上掟相出群組給她欣賞.

喂 !  你部手機都可以影架嗎.....!! 我當然不客氣, 話佢啦 ! 俾唔時間我食架...

之後, 他同隔離斟多俾空間我食飯.

雪 - 2016.07.09







沒有留言:

發佈留言