2016年7月3日星期日

平凡的一日遊記

將昨日相片是旦執一執, 平凡一日遊寫得吸引點  ? 盡量啦...我每次都盡力寫得靚的.

在海怡 MCL 看完「天煞地球反激戰」.  本想同某位在灣仔工作的密友一起吃飯, 無奈她說約了男朋友.  我倆隨便找間餐廳吃點...(我) 輕食, (他) 重量級薄牛扒潛艇.

價錢幾街坊一點也不貴, 可惜他新開張連紅紙也未折....所以沒辦法提供店名.



之後, 盪了去演藝學院, 看看有什麼好節目.  之後, 又漫步行.  笑 ! 我這個港島人原來好似大陸遊客一樣連這些地方也是第一次遊覽.  他一邊行一邊扮專業導遊講解地方, 位置建築物名稱給我認知.  

好得意有親子活動, 有孩子在砌紙盒屋, 我有沖動想去入住幾秒. 又見路飛遊樂場塔建中, 好想入去玩玩...

又有幸遇上「鴨靈號」重生 「港標誌」的香港唯一的中式三帆骨董木漁船.




之後, 他說要不行上中半山找台灣美食...下次先啦行路這麼多路, 體弱的我支撐不住又雨又太陽煎熬.

之後,他說下次遷就我唔行戶外中區, 行行東區太古大型商場就最舒服, 有冷氣最岩你行.....就唔洗怕熱到成頭汗.

笑...這就是簡單平凡快樂 !

雪 - 2016.07.02




沒有留言:

發佈留言