2016年7月31日星期日

2016年的媽媽生日





2016年媽媽生日尚未及時慶祝, 因為她病倒嘔吐需臥在床休息, 醫生吩咐暫時只可吃流質食物. 奶類的食品可免則免了 ! 蛋糕都未食得呀 !!

大頭蝦我, 可能大記掛著她.  提早了一天回家相伴還問媽媽取利事.  我又怎會記錯呢 !?
生日當天, 肯定要補飛再陪伴她多一日. 

未有慶祝...因為哥哥們 !!!親友們 !!!  飛走晒...一個同妻女返中國大陸外家有喜慶, 有些又去了日本暢談, 姪女又去泰國, 有些又話公司忙.  時間就唔到.......

所以呢 ! 媽媽話最孝順的幾時都是我.  所以, 她也最寵愛我......

媽媽 !  我愛你.....先在這補充妳生日快樂, 身體健康, 笑逐顏開  .

等哥哥回來, 再同妳一起吃飯慶祝.  在我心中不管是母親節還是妳生日, 平常日子我都很記掛妳.  常常都想見多你一面陪你上茶樓, 行街購物.

雪 - 2016.07.31

沒有留言:

發佈留言