2016年7月11日星期一

乖乖給我靜一靜


「好雷」, 「好雷」做咩開口埋口說人好「好雷」, 他又在講潮語 ? 

今日等我認真點了解,上網查一查你想說什麼意思先, 應該話嚇人意思 ?

他常常恰我文化程度不高, 常用一些難解字來挖苦我, 一時又問我昨晚打雷怕嗎 ?

我答 : 「唔怕, 也聽不到雷聲, 一早落好厚窗廉 」.

之後.......「好雷」; 我又說是 「好累 呀 !」

之後....... 他說話你呀 ! 睇戲成日問, 又要想先知結果....這又是什麼呀 ? 

咩呀 ! 一個雷字你也搞這麼多意思出來.

我.......

我.......

我.......

薯 ! 唔好講嘢住, 乖乖給我靜一靜...總之我會勇敢面對現實中一切. 

雪 - 2016.07.11





沒有留言:

發佈留言