2016年12月12日星期一

坦白說清楚




唔係...

我知道...我隨影無什麼特別.

你講大話 ! 明明是唔靚, 就喔我話影得好, 我自已也有審美眼光也有自已自知知明.

姐想讚完我影得好, 就唔洗教我, 唔洗就時間同我一齊去影相啦 !

我係忙呀 ! 係想你專登來我家附近, 係想你遷就我時間, 地點, 日期.

下次, 你的寵物唔好擺我居企.

激嬲我的話...

我隨時隨刻控制不了情緒, 會亂發皮氣.

不過, 對你會另計...驚你小長氣.

有什麼不滿又咁熟啦 ! 你同我坦白點說......掛住拍拖想唔 SO 我呀 ! 

雪 - 2016.12.11




沒有留言:

發佈留言