2016年12月14日星期三

越來越簡飲擇食


禮餅式的唐:白蓮、白綾酥。
                        紅荳沙、紅綾酥。
                        綠荳沙、黃綾酥。
                        皮蛋   、皮蛋酥。 

我係想吃綠豆莎....你咁都得整件黃綾酥給我.  又引他笑, 他在.

俾個餅我 ?  于歸之囍...俾個餅我 ?   令我想多了很多...係咪有特別含意 ??? 

都話, 我鐘意吃合桃酥, 以前都鐘意吃 皮蛋酥。但近年興健康食物上網看得資訊太多. 越來越簡飲擇食...垃圾食物.  我好忍口了. 

幸好, 時代轉變老餅嫁女餅出迷里餅食, 這就唔怕多糖多油.  少吃是由福多食壞肚皮.

唉...傳統禮數 ! 嫁女點解要派餅 , 嫁女餅又點解要等人派才有得吃.......

喂...你倆幾時有計劃.  唔好問這些啦 ! 問問工作, 問問有無花紅好啦 ! 




雪 - 2016.12.14


沒有留言:

發佈留言