2016年12月26日星期一

聖誕節快樂 !


聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 ! 聖誕節快樂 !

有無多謝我送給你的祝福呀 !?

肯定...無啦 ! 

唔陪你去玩, 都唔洗叫生叫死呀 !?  這段時間, 我自已也負能量滿燈了 ! 又笑笑說...分身不暇呀 !

襯這個譜世歡騰日子, 為自已加回一點快樂指數, 為自已減減壓力.

你呀 ! 不淮你無理取鬧.
唔 好玩發皮氣, 唔 好找我過 Q ...是好朋友都知什麼事.  要是我真怒就唔出來架啦 !
或者, 都怪我沒跟她說我近況...

原來, 係佢唔出來, 專登買了份聖誕禮物送人逗人家快樂, 誰會想到人家不赴約話嬲了雪雪. 話我早前失約沒去她重要約會, 真係好無奈......

食得聖誕禮物為有另送她人.  這份禮物會過期...收唔到呀 !

而, 這次又將她的好友排行榜 (經曆多年, 由最珍重好友...一次又一次降GRADE到包尾...) 指數又減兩分.  原來的亞雪這個方丈很少氣平時扮大方乍沒給人知道.

比你知亞雪的缺點...




聖誕節快樂. 











沒有留言:

發佈留言