2016年12月9日星期五

前生今世



拾起來 ! 拾拾下......

唔唔 !  唔知寫什麼好 !? 有時做人拾下拾下也不太差. 富富 look look 渡此生. 

前生今世我都想做 富 look 的人... 想不勞而獲. 

做人太精明, 太精打細算有咩好喎...

本來...諗住讀完這個課程會再報上一級, 但真係好累, 一背書我就唔 happy.

約定了他/她們一齊報讀另一科, 唔晒撞啦 ! 已約實架啦......

我突然間唔想測驗又唔想面對考試.  但總不能在這時候放棄.

喂  ! 你俾些鼓勵我啦 !

點解 ? 點解 ? 考試會差成咁 ?

我分析過, 因為掛住背書無玩比卡超之過. 

又未玩過就點吹都吹唔掂...條題目是問比卡超的野.

比卡超重有無人玩......而家 ? 

雪 - 2016.12.09




沒有留言:

發佈留言