2016年12月8日星期四

又負面係灰爆呀


我都知自已近排黑過黑仔, 又負面係灰爆呀 !! 間中會好神經質, 猜忌別人.  所以, 好多時已收埋自已...係淆底了 ! 

我沒寄望妳能憐憫我, 關懷我但真想不到身邊真有這個人, 從不體諒別人辛勞竟去到如斯景況.
 
發完嘮叨之後 : ~

這刻, 是誰要 ? 我寫至死不渝愛情......是我自已囉...寫愛情時候才可我帶回甜醉醺醺夢境.

四天相識, 四天通電, 四天約會, 四天看戲, 四天在逛大街, 四天一齊望海, 四天一齊呆呆望著天空....緣來文主角, 緣份是這麼短暫.

來到今天, 他們分開了, 以後天涯海角......

他牽掛著她, 她又想念著他.  但緣盡有時, 緣盡在不言之中.

隨手抄一頁舊文來算是膚衍你啦 ? 唉....又話是自已要寫寫俾自已 !?

敝...漏餡了 !

哈...當然是專登啦 ! 寫俾你, 妳囉...

雪 - 2016.12.07





沒有留言:

發佈留言