2016年12月16日星期五

無人遊網誌



真係喔 ~ 點有這麼多話題. 

某人話煲電話粥, 一晚側兩個鐘.  側足半年問你倆個重會有什麼話題. 

我忍住笑在想起你們.  我在網上, 說足幾年.  幾年來我自言自語對著空氣說話.  這個網頁好少人留言, 有幾人睇, 幾多人留言, 幾多人點進來..... ????

過去曾經有一日, 想過.  他......有無可能會亂沖亂撞到入來 ! 入到來又會否想到當中有他的故事呢 !?

公開放出來...他才有機會先看到嗎 !?  日日都收收埋埋靜你看到... 我會有點感矛盾又驚他估到我寫他, 又想他會見到......

我無寫他的故事好耐...而家掛住出力引你笑囉.

係咩 ! 近排無出力引你笑呀 !
我那有這麼多幼稚事.  寫一單半單滑稽的事引到你劈大個口露出魔鬼尖牙. 

唔好 ! 迫我講違背意願說你笑得好俊好ok , 我會說你好笑得好奸惑.

明天休假......敬請勿用到訪.

雪 - 2016.12.15


沒有留言:

發佈留言