2016年12月2日星期五

找個人側側



係 ! 好想找個人側側, 找人聊聊天, 找個肯聽我講煩瑣碎事.

係 !有閃過個一個念頭會撞到他嗎 !? 這個念頭閃過 N次啦 ! 閃到麻目了...

我又播了這麼多次, 難得兄弟同你對飲.  他有時會笑我...是否有存在這個人, 他唔信我會這麼喜歡他.

唔得呀 ! 飲了杯咖啡害事還是魚生害事呢 !

旁晚又咳反啦......唔好食韓菜, 吓 ! 已到坐底了重點埋牛牛 , 同豬豬...他半笑半罵我不好, 好,好愛惜身體.

我驚驚啦 ! 戒戒口...石頭飯又火辣辣又唔吃得...

是旦啦 ! 我睇著你吃, 我吃配菜聽你說笑話都快樂了 !  他肯俾我煩也已非常幸福了 !

雪 - 2016.12.01



沒有留言:

發佈留言