2016年12月31日星期六

PIZZA EXPRESS



隨著南區港島線通車, 黃竹坑這個半荒廢工廠區又開始注入了新生命力. 乘地鐵在黃竹坑站去運動場就方便很多了 ! 

好朋友. 相約去吃飯.  嘩 ! 眼前一亮, 怎會變化得這麼大......有好多食店.

而她早就選定了 PIZZA EXPRESS 吃意大利簿餅.  她說, 早前男朋友才跟他吃完...很好味 !

所以, 又相約我多吃一餐....

快快去片啦 ! 其實, 我剛剛花了半個鐘有多在 OPEN RICE 寫了篇簡單食評.  唉 ! 唔知點解總是不太懂它的版面似的, 寫好了想看一看要否修改 !? 就彈了我出去...

都唔知寫到 ! 還是寫不到 ? 

唉 ! 都是返來這邊才可以暢所欲言, 寫什麼都行.  不用就只著眼寫食評... 笑 ! 升唔到級囉.

睇相啦....

里個好辣, 攪到我挑走了青召也要飲半樽白開水.
 
 里個呢 ! 好好味.....


訂位熱線 ~ WCH PIZZA EXPRESS 3585-8598

遲點, 等我自已去試試其他店舖.  好食才話你知啦 ! 聽朋友說現時這區有很多私房菜.

上網找找, 有好食店你要分享及通知我呀 .

預祝 2017年個個都有食神關顧.

雪 - 2016.12.31

沒有留言:

發佈留言