2016年12月5日星期一

約會難定....


唔啦 ! 唔講啦 !

再講咳不停了 ! 我一開聲講話就咳.  你有事就 WHATSAPP 我啦 !

我應該可以好快回復到正面心情.  偷偷地看過他們 FACEBOOK , 個個都不知幾快樂, 聖誕節節目已訂好, 生日有生日慶祝. 

係我自已掛著書中黃金屋, 書中顏如玉. 

佢...地個個約埋一齊去玩, 係我自已掛住讀書才沒去街街. 

你係咪有誤會呀 !  我真的沒空餘時間剩.


敝  ! 中計 TIM .....俾佢一試就試到我內藏不為人知的秘密.  其實, 聖誕節後想約阿某某出來見見面.  佢批準俾呀 !

這個聖誕節已推了兩個約會...我就變孤獨老人啦 !

究竟這個聖誕我怎樣過好呢 !?

雪 - 2016.12.04


3 則留言:

  1. 🌟・゚✨好友★。゚🌙瞓覺豬囉☆*¨✬晚晚甜夢安睡☁¨🌛💤
    💙█░▐█ ▄▀▄ █▀▄ █▀▄ ▀▄─▄▀💕
    💛████ █▀█ █─█ █─█ ──█・*。💚
    💜█░▐█ ▀─▀ █▀─ █▀─ ──▀週二*¨*💞

    回覆刪除
  2. 瞓覺豬囉....剛剛上來乍. 瞓住.

    回覆刪除
  3. 好友🌟・゚🌛晚晚甜夢安睡囉☁*¨*🌙
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     .∧_∧。゚💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    ╔╗╔╗╔╗╔╣◇*¨*✨
    ╚╣╚╝╚╝╚╝º°¨*¤。。゚⊹
    ╚╝.___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗*
    ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
    __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩❉
    💙瞓醒大家💞*¨💜╠╣aΡpy💛周三💚。゚💕

    回覆刪除