2016年12月11日星期日

病就唔好返工, 請病假



唔可以再講是非, 一講就咳咳我要乖乖地.

你知道, 我又清楚兼明白就得啦 ! 我唔想再講...變介長舌婦.

這件事...我嬲指數已降級了很多啦 !   一再講驚忍不住會爆粗嚇親你, 怕怕怕.  

假日喎...你今日要返工咩 ?  轉了份什麼工......

你因何事整親呀 !  疼嗎 !  是見紅了嗎 ?  用塊卡通貼紙貼住係唔得架......笑. 

我放假人好累但沒瞓晏覺.

病就唔好返工, 請病假.......我病就唔得請假, 無理由咳足一個月多, 想唔撈咩 !

所以, 係真的辛苦了 ! 你半夜唔好再打電話俾我...俾我休息陣先啦 !

2016 年12月俾我舒舒服服過這半個月, 過埋14號應有空陪你去吃晚飯我做東. 快點好返請你食大餐啦......

祝自已和他要身體健康, 沒病沒痛, 強強壯壯,...老虎都要俾我打底兩隻.

雪 - 2016.12.11


沒有留言:

發佈留言