2016年12月3日星期六

那有言之鑿鑿話一定贏



來來選, 來來瀝錢...我那有言之鑿鑿話一定贏.  早就說亂買亂落搥去買.

其實, 我重想試一試自已運氣, 試一試自已(兔仔) 有沒有時的受命運擺佈. 看看幸運神有沒有婘戀我...笑 ! 為了証明幸運仍在我手.  贏點點就沽了它.

你無跟我買就算你執不到一身好彩數, 要不蝕了又話我俾生果皮摔你一交呀 !

下次, 我再買時再話你知... 近排銀包仔決水, 除以上原因還想找點橫財照顧生活所需.

遲點, 你再決定跟不跟我一齊買同一個號碼.

33?? 我贏過不計其數, 不過...實際我不愛賭博. 

記住啦 ! 號碼現在俾多一次你...

緊記啦 ! 輸了不關我事啊 !

贏呢 ....就要結帳飯錢十日八日. ok? 

雪 -2016.12.02


3 則留言:

  1. 好友♦・゚⛅我的早晨🌈你的午安好☁*`☀
    🌸╔══╗╔══╗░╔╗╔╗💖。・゚゚✿ʚïɞ
    🌸╠══║╠══║░║║║║╔╗❤週末ღ💕
    🌸║══╝╚══║░║║║║╚╝♡•*¨*❀ʚïɞ
    🌸║░═╦╦═░║░║║║╚═══╔╗╔╗♥💞
    🌸║░═╬╬═░║░╚╝╚═════╝╚╝❥萬事得
    🎄💛♧🌼♧💗♣🌻♣💚♧🌹♧💙♣🌺♣💜🎄

    回覆刪除
  2. 好靚呀 ! 你的留言...教我整好嗎 !? 神鳳.

    回覆刪除
  3. 要好多時間才整出來呢,你覆載去玩吧...哈哈

    回覆刪除