2018年1月14日星期日

唔做雪人呀 !






點解 ? 點解? 做什麼這麼多點解 ?

有答案也不會告訢你, 點解!?  又問點解 ?

我點知你點解人家著晒羽絨大褸又扮學晒人浪漫要行沙灘, 吹冷冷的風.

發完爛先, 無啦啦嬲 !? 

咁衰啦 ! 罸佢去行......赤柱. 

去赤柱行沙灘就考慮後回覆你, 老老實實包唔包洋人貴價午餐先?

查實,  明日邊樹都唔去呀 !

我知點解...以下就是他想的: - 

平時叫佢陪我行沙灘又話怕沙污槽又話怕曬, 凍天又忙閉關時候就撩你, 就係想話唔係我唔陪你去, 係你自已唔去.

明天晨早唔好 CALL 我呀 ! 我要做隱形人......唔做雪人呀 !

熄了個電話先...哈哈哈!


2018.01.14


沒有留言:

發佈留言