2018年1月15日星期一

擺出猛男照片




還有什麼歌可以亂唱 ? 

想了十分鐘 !? 播歌好定擺出猛男照片好.  我怕有人看後會哈哈笑, 費事你和他笑到肚痛. 

我放張這麼收藏多年正斗到痺的猛男照,  到時你實話同你外型差不多, 又話我在以你做藍本照足你度身來找照片. 

我唔笑, 我們的朋友也會笑不合攏. 

嗱 ! 我正式在這先徵求你意見, 俾唔俾我放照片.  你又想不想看 ?

如果, 你明早天一光說給我聽.  我就俾你睇睇.

到時我又會優你一默, 想想有什麼整古他主意 ?

說到尾 !  其實, 我都是在冧他笑, 他近日有點鬱鬱不歡又無神無氣. 

想了十分鐘 !? 播歌好定擺出猛男照片好.  我怕有人看後會嬲爆, 費事他對我不秋不采.

所以, 我也是不騷擾他等他有時間才纏他伴玩.

稍後有人有興趣知才說啦 !


2017.01.15





沒有留言:

發佈留言