2018年1月2日星期二

你今年幾多歲呀 !


計算題 2018 減 2017 = 1 

答案是又大一歲啦 ! 以後也不要寫在那一年出生會好一點.  女生被人問今年幾多歲? 有結婚對象未? 多尷尬呢 !
 

計劃好人生大事未有呀 !


其實, 我不清楚他想法, 問得多就好似迫緊他做決定, 這些是兩個人以後人生的事...我現時真的不知道自已是否他的最後一位愛人 ?


無可否認我是很愛他, 人前人後其實個個都知我有著緊他, 係他吊兒郎當又這先要咁又話要咁, 計劃多多, 但就是沒有結婚打算.


好不好 ! 問一問他的兄弟好友, 在他們身上收收風!?


真係! 好鬼 CHEAP, 我要他是屬於我的.


敝啦 ! 而家同他講這個問題, 我時係說不出口.  其實女生不應該看著自已年齡而急普找飯票.

你們, 最好不要問我脫離單身未, 幾時嫁俾他呀 !  


係 ! 好友......你就問他唔好問我.



2018.01.02

沒有留言:

發佈留言