2018年1月30日星期二

「 賄選」條件



我係港島區選民

立法會補選於3月11日舉行, 今次補選主要是填補四人DQ 後所出現議席.  
真係勞民傷財, 又要再投票選過.  

選來選去都是得一個港島議席, 選贏了唔知會不會被再次奪去議席.  有時候睇得新聞多會覺得社會上公平與不公平, 正義與不正義怎樣去定.  香港是否只有做庄去話事 !? 

今次, 真的還未想到將會投票給誰.  

你這次有無意見, 有無想給我「 賄選」? 
開出代價條件 :   一份韓國烤A級靚牛就將我的一票交給你去話事


要做助選團係要花點錢........

反正...民咩聯都有好多著數派.  但可怕我未夠老, 攞唔到呀 ! 

你諗到選那一位就私聊我.  解解背後政治理念如果候選人, 是真的有抱負又可幫到香港繁榮安定的話, 社會上民生轉好.

「 賄選」條件收平點跟上次一樣吃個早餐就幫你投給他/她.    


2018.01.30








沒有留言:

發佈留言