2018年1月25日星期四

隨拍魚毛仔





廚房隨拍, 幾條魚毛仔又拍一拍, 傻傻地拍牠未劏時個樣, 一陣又拍牠洗乾淨排好的樣. 一邊劏魚一邊拍照, 你想想這情景是否很可笑...呵呵!                                

笑, 拍了張蒸熟了配碗白米飯樣子相.

當然是第一時間傳俾某某看. 邊個阿某某... ? 

有時候, 生活就是這樣無聊但慶幸有你陪我傻又肯給我時間又願意陪我玩. 

在南區上班就很易撞到朋友, 他剛有大收獲隨口說送幾尾海魚給我.  叫我幫他 KO 幾條但魚毛仔就細了點問我岩唔岩吃 !  我當然吾區啦 !

不知幾鐘意, 也許多晚沒做飯.  今晚, 有魚飯吃真開心了 ! 而包租婆又打了一大碗羅漢果煲靚湯.  真係有種好滿足感覺.

早兩年就想去學攝影但一直沒付諸行動, 見到朋友, 網友的相擺出來的都很靚又有藝術感. 好在他們/她們沒有笑我放些不入流生活照片, 坐車又拍... 

早兩日說那一張, 真的一放出來就笑大人個口.




2018.01.25

沒有留言:

發佈留言