2018年1月19日星期五

笑話, 無反應






幾日前同他說笑話, 無反應重黑起塊俊臉. 

隔了幾日才懂得嘴角揚上........

而我呢!?

我諗諗又笑, 笑完又諗過, 那個笑話爆炸力係好強的. 

我知佢其實唔知我個幾日前講的笑話. 

算啦 !算啦 !

再講得太白到時他唔笑咋咋弟發皮四. 

都係唔好太放肆, 驚他懷恨而整估反轉頭我.  才跟嬲嬲豬為了些碎事而不采了幾日.

佢得閑理我, 我又唔得閑理佢.  冷靜點啦 !

嗱 ! 非常時候戰戰驚驚. 再串嘴會加添裂痕...唔講笑又會默默無言, 兩人相處靜到黑蠅飛過都有聲.

睇睇點樣暖暖熱情....

唔知架...

加長點

寫多兩句

笑, 笑, 笑呀 !


2018.01.19


 

沒有留言:

發佈留言