2018年1月3日星期三

好戲



你真係覺好笑!? 有什麼事好笑 ? 

我問他:  [近日有什麼好戲呀 ] ?

他說:  [大娛樂家....唱歌部份好好睇, 睇完會變開朗] .

他說: [可以陪我看多一次] .

由休·傑克曼領銜主演大娛樂家, 不但視覺與聽覺上是一場極致的饗宴, 故事劇情也是富含勵志、鼓舞人心, 一起來看看…. 這裡除了跟大家分享電影的劇情、 還要來跟大家介紹故事背後的林林總總, 星級影評 🌟🌟🌟🌟🌟!

笑......有人要做影評家.   

做咩轉晒口味, 唔係看槍戰爆破片類又不是科幻星際.  我近日好忙噃 ! 咁好要睇多次! 無人陪找我攝時間.    

睇早場你入來南區俾三個鐘你夠未, 到星期六睇睇點先 !?

我都想出去玩同他去看場好戲輕鬆陣, 唔 !

近日實在大忙啦 ! 個個人都纏著我, 我唔想太多應酬.

又要開始溫書又要飯局又要執屋又要陪某某又要壞腦.  


2018.01.03

沒有留言:

發佈留言