2018年6月10日星期日

玫瑰花雕醉乳鴿




昨晚, 叫你去睇美女廚房有無睇呀 !  我笑到肚痛因為我有種好真實, 好真感覺......
嗱 ! 得你知, 唔好串俾別人知呀 !

我呢 ! 剛巧有個朋友話教我整花雕醉乳鴿.  她寫的食譜睇到我一頭煙, 頭頂幾十個問號 ??????
??????????????????, 發了前前後後, 十個WHATSAPP 給她, 一邊整一邊發問.  佢又答點唔答點重過話我激死老師.

昨天, 不就是忙著同她WHATSAPP .

早知, 我上 YOUTUBE 看食譜啦 ! 俾她搞到我好似電視機入面主角一樣.  個食譜寫到亂晒龍又唔寫煮幾耐,  時間控制不好生熟難計算 !!!! 太熟就一定難食, 太生又要翻煮所以火喉是很重要.  有經驗也考起了.

又唔寫凍食定熱食.  明明是冷盤又寫到似熱食的菜式一樣.

我今晚就配同煎餃子有餐好吃......
在OK 買了包花雕醉豬手同鴿雙拼就有三樣食物.  我今晚食過好食先分享食譜給你們.  失敗就不會公開這才可維持我弄食物美味又簡易,

生活在香港這麼繁忙, 又點會有心機整食物.  所以女生煮食不要有太高難度的,  又不要太復雜識幾樣簡簡單單的餵飽自已就足夠.

我呢 ! 另加幾粒乾玫瑰花去浸, 就變化了她的食譜又香艷了多點.


2018.06.10

沒有留言:

發佈留言