2018年6月9日星期六

無人經濟起步...



今日懶了沒做功課, 沒有搜尋網上資料.  另一方面, 今日好勤力去買食材, 去準備食物.

悶了就想弄弄煮飯仔, 我好細個時候就已經很喜歡玩煮飯遊戲.

俾個空間你, 估估我想整咩東東 ?  遲點, 我會開估放相告知大家......不過, 要你說想唔想看食譜. 

在OK 店因封面吸引而買了本財經雜誌, 近來也很少買紙質雜誌書本因網上提供大量新聞及訊息. 但我仍是相信一本用錢買來書藉, 一定有很多獨特見解 , 書中包含了很多不同筆者撰文.

[無人經濟起步, 香港終追落後 ], 屈臣氏全新購物概念CK18, 買滿一籃子貨放在指定位置, 一秒就掃瞄完畢, 可以立刻知道消費數字, 之後使用各類電子錢包閃付.....
 
我這一個常常將自已比喻為後期使用者.  也許,很快也要向現實低頭...

APPLE PAY ...沒有
PAL PAY..........都無
微訊支付.........沒有
支付寶 ............沒有

仿間常有購物優惠吃個麥記 惠顧 $ 25只收$15, 條件是你裝了他們個APPS又用電話結帳 , 問你低唔低得住誘惑 !?

幸好, 我還有非接觸式信用卡也有百達通所以我可以依舊不用電話作支付工具.  不過,有一天當身邊朋友全都使用電話支付, 而我沒用時就會俾朋友取笑, 取笑我蠢, 取笑我不懂取著數, 取笑我落後及不貼時代.
 
突然間覺得科技發展好快, 很多行業亦開始無人化, 會見不到人出現在原本工作崗位上.
書中寫有洗衣舖, 大型超市(百佳, 一田) 健身室, 快餐店 (大家樂, 大快活, 麥當勞) ... 也會出現智能櫃位.  覺得很多收銀員/服務行業會因科技而失業.  

書中作者, 寫了很多外國例子, 真係很多工作已由機械或者科技所取代. 例如: 無人汽車, 無人的士...
那麼 !?  將來靠勞動力工種沒有了 ?  那麼是不是有更多人需要社會福利 ? 需要靠公共緩助....將由政府去養... ? 不過....政府說未來香港是有工無人做 ?

所以, 人生就要努力加油, 不要被時代淘汰.

喂 ! 快點教多點新異事物給我呀 ! 同你講呀 !  有時睇書會好眼瞓, 聽你講會好點.


2018.06.09

沒有留言:

發佈留言