2018年6月22日星期五

問卷調查報告


自君之出矣,不復理殘機。

1. 唔準上網查, 識回答的馬上回我詩人姓什名誰? 

2. 唔準上網查, 下一句是什麼   ?

3. 作者是男人定女人 ? 

4. 首詩是什麼年代出生的 ? 

5. 詩人今年幾多歲 ?  

以下問卷調查報告有人肯幫忙做呀 !  如果, 你做完就通知我一聲.  最好發個WHATSAPP 給我.   答中了有獎品, 但唔可以上網查否則會取消資格, 趕你出GROUP.  

玩緊什麼 !?  唔話你知你不在群組內就無得玩.  多謝邀我入群組好友.  

無嫌棄我學識淺薄又不常常可以出來玩.   係他們叫我想一些問題出來, 話我唔識低低地先好笑. 

好認真同你說, 這一頁我想了非常, 非常多時間, 不是胡亂寫出來的.  



2018.06.22

沒有留言:

發佈留言