2018年6月4日星期一

六月四日無聊網誌




終於不用怕太陽刺眼了 ! 終於下雨 ! 終於會打風...人地我要出門就招風下雨. 

下雨又覺得麻煩因為要撐傘, 如果隔離有人幫手撐傘多好.  唔唔...係唔多好他不懂傾斜把雨傘. 成日都會濕了半邊身... 站在他隔離.

不過, 另一個男生就借機會攬到實機會, 在雨傘下還加多一隻手扮遮擋橫風雨細雨. 
這麼細心男生, 一定有很多女生喜愛. 

近日, 我有點怕太陽刺眼, 關好窗廉遮光,  隱藏在暗暗中, 出街又戴個太陽墨鏡.

笑了 ! 我寫這些網誌是否很無聊呀 !? 

上面說的那個兩個不同性格男生,  你會似誰呀 !?

我自已也開始覺得自已好無聊,  畢竟也真不知道再寫什麼... 再問什麼了然?


今晚,

唔通真係同你講幾廿幾年前六四事故 ? 上谷歌打打[ 六四 ] 就 COPY 過來.  唔悶壞你都壞死我自已啦.....或者, 問問朋友你有無去維園籌款呀 !?

你呀 ! 知你唔鐘意看.

所以, 我無寫. 

晚安啦 ! 早抖啦 !

SNOW LAM



沒有留言:

發佈留言