2018年6月24日星期日

續...昨日網誌



講錢傷感情, 定有情就要像義疏財呢!?

我唔想我同你友情建築在金錢之上, 我們多年友情又怎可以用金錢去衡量呢 !

唔好講錢傷感情呀 !

咁荀...你不要俾人喔呀 !?  有舊廠商叫他入股夾份做生意.  他諗著這樣可以找大錢做老闆.

哈哈...咁我咪...有機會唔洗捱驢仔, 日日七點前要起身.

哈哈...咁我咪...日日有時間做自已喜歡的事.

這是在心裡想對好的方面去想.

但壞方面的呢 !?  而家外在環境咁亂又貿易戰又加息.  我擔憂他俾人喔囉.

另一方面, 我唔禁俾他知我輸晒那些早年儲落錢錢.

富貴可能出生的八字已經安排妥當了 ! 富貴與否由天去決定.

我呢 ! 拖得耐就傷感情,  講真俾他知又怕俾他罵的蠢蠢.

唯有就話俾他聽, 邊有咁荀...你那個人喔你多, 唔好做呀 ! 信一成都死.


2018.06.24



沒有留言:

發佈留言