2018年6月28日星期四

要做埋個大綱 - 20% 計分



要快點做埋個大綱了 ! 其實, 真是一頭霧水盡量做啦 !

合格應該都問題不大, 這麼有信心.  唔唔 ! 教授話過去好同學好怕那數字, 會避開數字上表達.

1, 2, 3 , 4, 5,6..,8,9, 0 也會害怕 ??? 咁我就在數字上落力多點.

我驚無人幫我做問卷調查, 唔想身邊朋友又唔想發俾同事或者同學.

唔通, 我要做假答案 !?  不過, 小學四年班已經識的好朋友話要就住答案來做假.

原來是這樣的嗎 !?

有無網上朋友可以幫幫我手呀 !?  但, 我的題目嚇倒人 !!!!!! 雖然不記名, 無人知你幫我填寫.

預告:

1. 請問你幾多歲 ?
2. 請問你居所有多少呎 ?
3. 請問你收入多少 ?
4. 請問你是男定是女?

邊有朋友, 同親友肯幫我填呀 ! 查家宅.   要傷腦筋再想一想有什麼創意又實際的問題.

唔俾得你睇我寫了些什麼, 唔可以擺上網, 教授在網上看了不當我是原創就敝家呢 !

如果, 你真有興趣八八我份功課, 等我寫好有成續後再俾條LINK , 但不準再分享給其他同學.

知你想學我找份功課參考, 得人因果我也益益唯一的你呢 ! 俾心機加油快點讀完這課程, 不要半途而廢.

今日又再鼓勵她一把.


2018.06.28

沒有留言:

發佈留言