2018年6月13日星期三

電視劇宮心計二深宮計




哎呀 !  今晚看了電視劇宮心計二深宮計貫輸女人爭奪抖擻 , 奸計, 陰毒, 老屈害人耍嘴皮...好好睇 !

不過, 我去了洗白白浸腳錯過了 !

無睇 ?  套片幾個主角也在朗讀, 扮晒聲, 背晒成語,  背晒對白......壓晒韻, 聽到耳疼痛.

咁 ! 咁咁 ? 又話好睇.

無喔你 ! 我睇了最尾尾幾個鏡, 因為有狐狸精出場.

哼 !  無線都唔知點化妝, 將我個女神化到成個村姑一樣, 成個樣也變了, 嬲嬲呀 !

哼 !  她出一陣子...我就咪係睇那一陣子.

衰鬼, 食飽飯也要坐一陣, hea 一陣先上來玩.  晚晚在這寫網誌, 那怕是寫得太多, 多到似同文字在搏擊.

實在, 寫得太多白字, 錯字了, 不停說會認真寫好點, 但說過就算數.

因為, 寫完篇功課再沒有多餘力再長篇幅寫寫寫......

喂 ~! 套宮心計好看嗎 !? 其實, 我連套劇名也未知有無寫錯.  懶得去查了.


2018.06.13




沒有留言:

發佈留言