2018年6月23日星期六

翻起存摺的舊事



我無用獅子銀行好耐啦 !  係都要話我收埋好多錢在獅子銀行.

又話我平時省省埋埋很多私已錢, 話要我出錢同他去旅行, 包食包住真無賴.

去旅行AA制已經有點不太妥, 好多朋友都是男朋友出機票.  去到就你一餐時我又出一餐.

我話無錢他唔信,  話早幾年見我有本存摺有1, 2, 3 ,4, 5個零.

蝕晒啦 !  買了 !!! 認股証蝕到得返五仟元,  財散金盡了 !

嬲得滯, 就取消了獅子銀行個戶口了 !  真係想不到他竟然會記著我有本密摺收在床底.

點知 ! 轉個頭, 他好認真說叫我認真去找一找出來.

話我常常大頭蝦, 有錢收埋也記不起.  他還問我方式說道:  [記唔記得本存摺上那些錢, 是他幫我收返來的  !? ]

我說:  [不知道囉 !?  你係咪發緊夢呀 ] !

有幾萬銀.....星期一攞張身分證去銀行查一查就知有沒有銀存在他們那裡.

佢不知是否有急事想問我借錢呢 !?



2018.06.23

沒有留言:

發佈留言