2018年6月21日星期四

舊片重溫不如新片韓劇



你又在這裡寫影評呀 !?

我見你寫得這麼好笑又跑上YOU TUBE 去看看他有什麼搞笑情節出現.

睇了兩條短片也沒有看見想看的明星,  YOU TUBE 上面沒有你說的那一段戲, 而我不足夠時間看完整套無聊舊笑片, 看足兩小時才見到他幾個亮點  !

我話你老點我多 ! 你就最鐘意點我東又點我北.

舊片重溫不如新片韓劇.  遲點, 我話你知近睇過那一套片好看, 同你分享劇情及什麼原因我會覺得好看.  個韓星不算好看, 演戲好唔好我又不是好識分, 未分享過的..... 但男配角就好俊逸.

賣些關子先, 遲點再跟你說,

哈.....我重有幾多年假未放, 都好睇又不太長韓劇介紹俾我.

哈.....不過, 要幾個月後才看, 唔好追我寫影評, 我是唔識也不太懂電影藝術.

哈......我好水糊亂寫一通, 有時看完套戲轉轉眼就無腦記憶, 特別是那些笑片.

所以, 隔幾月才寫韓片劇透我也不擔保可以如實對現.

通常就是說說就算.

喂...你近排喜歡看什麼戲種呀 !?


2018.06.21

沒有留言:

發佈留言