2018年6月16日星期六

今日不出去曬太陽



過多兩天就敲鑼打鼓, 聽海浪聲同人聲歡呼, 可以去睇爬龍船......

宅了一段日子在家, 個人也呆板了 ! 明明早前說好了會約端午出來飯聚.  我又懶得搞最怕約唔成最怕吃檸檬.  拖拖下就到端午了 ! 真的想聚聚即慶也幾時都約得成.  唔想應酬式聚會就無法免強自已.

有報紙說上網多的人會孤癖又會沉迷, 離不開網上世界 ???

這是不是在形容我 ? 點解, 這幾年間自已會變得有點不快樂? 是什麼原因 ?  我一定要讓自已再次快樂起來要每一天也是美好.  可能, 底子裡面我是個愛嘈嘈吵吵有歡笑聲音的人.

幾曾何時你都會在那兒等我, 我們雖然沒約定但我們也會端午那天在同一地點, 同一個天空下, 碰碰運氣, 測試我們緣份.......

唔啦 ! 好太陽曬......點解而家會怕曬 !?

笑, 人變了 ! 愛嘆冷氣, 愛攤梳化, 愛上網漫遊 !

近排又曬黑了 ! 出入街市地方就會有商販同我說外語, 估不到昨天竟然有賓妹同我說賓語問路 ! 問我重點感再出街去曬太陽.

今日, 幾多度 C ???

2018.06.16

沒有留言:

發佈留言