2014年8月17日星期日

生日約會後減肥計劃.

...............同八月份生日朋友, 網友補祝及預祝 ~ 生日快樂.  祝你們生活愉快, 甜甜蜜蜜, 虎虎生威, 工作順利 , 幸福無憂, 日日也要 happy happy happy ! 

                         



傷緊惱根...買什麼精緻禮物好呢 ?  朋友話想約一班人一起野火會...不過, 我要返工煩緊好唔好請假....最重要是這麼熱, 想曬死我咩 !  最好是等我生日11月天氣涼才搞啦 ! 哈哈 ~~

又吃自助餐, 唔好啦 ! 笑....

不過, 是你生日就你話事, 想點慶祝,  哭 ! 我奉陪到底. 


吃吃玩樂...就是我們生活一部份.  來緊八月仍有好多次聚餐, 擋不住的肥脂肥膏累積已變成圓圓小車胎. 重了幾多磅不提也罷...我沒量也不感上磅. 但來緊我會加倍努力做 situp, 行梯級,游泳, 重想買個細啞鈴舉舉



好友叫到...無理由話減肥不吃,不出席 !掃慶....

食完再減.......

雪 - 2014.08.17





   

沒有留言:

發佈留言