2014年8月30日星期六

我無跳草裙舞

.....我無跳草裙舞唔 Sooooo 你,  昨晚真的早早約好了友人. 

你悶想找人陪吹水 ?  早點預約囉...知你孤瓜寡人, 大時大節獨留家中是慘了點, 約你同我的家人一齊慶祝你又怕怕醜醜, 唔肯出來...提早賞月食飯來嗎 ? 我操刀渣鑊剷...

放膽啦  ! 細細個就識你, 同住一層咁多年, 我的家人又識你, 唔會誤會我換畫同你一齊的.  哈哈笑笑....來啦 !

喂 ! 我FACEBOOK張圖正嗎 ?  喜歡嗎...專登影給你, 知你鐘意.  個金長曲髮索女叫咩名字 ?  圖片我私回給你...

呀 ! 早點回覆來唔來...


雪 - 2014.08.30




1 則留言: