2014年8月8日星期五

坐定定看「沒女」


為了要看阿 MEGGIE.  我要寫快點, 快一點寫好這一頁.

然後, 坐定定看「沒女」化裝前後分別.  

唔 ! 唔 ..... DI DI DI DI....O O O O O

你咁遲才約我, 無人約你呀 ! 今日星期四想看影畫. 重想看我推介的那一套好片.

哦 ! 唔好意思喎 !

我這個星期六已早早被人預約好啦 ! 想同我一起看戲, 早點 ! 

你, 你, 你大排人靚女陪你啦 ! 睇完唔好話我知劇情吓 !

等我睇完先才跟你好好分析, 才跟你說好看不好看. 

假期出外走走輕鬆吓啦 ! 我出門去中山兩天. 見不到我不用掛心唷.

雪 - 2014.08.08


P.S. 睇完恐怖片, 笑到肚痛, 嚇到大笑不停.



沒有留言:

發佈留言