2014年8月28日星期四

想罵人呀 ! 又罵不出口.


對於天蠍座I,最大的難題就是原諒他人。如果別人得罪了他,他真的會記住一世,永遠會想起別人怎樣的辜負他,羞辱他。而且當對方做錯事,就算是無意圖之失,他也會認為對方是故意的,就算有什麼理由都是藉口,不能原諒。


邊個同你好返呀 ! 我都未嬲完...你又未逗返我. 天蠍座好記仇是天生本質.......

嬲多幾日先, 發發野蠻阿姐皮氣.  我都未正式開始罵佢......

哈 ! 係我唔識罵人, 多數罵完後沒轉灣餘地.......... 對於天蠍座,最大的難題就是原諒他人。

係咪真的要絕交, 我在無人地方臭罵嘴咒 ,  學足打小人時的陰毒字句巡迴式的叫嚷也不錯呢 !

唔係架, 我發一陣間皮氣無事架, 點解倒轉頭要我陪不是, 次次也是人認低威扮矮仔.

就算有什麼理由都是藉口,不能原諒。

我係真的這樣 ? 連我自已也不知道呢 ~

這是幻想一篇, 哈哈 ~ 

雪 - 2014.08.28



1 則留言:

  1. 其實白羊座的我...都一樣咁...不會原諒得罪自己的人
    一定要絕交...不過我唔會...在無人地方臭罵嘴咒

    回覆刪除