2014年8月23日星期六

計劃聚會地方



喂 ! 啊食家....幫我想想去邊兒吃晚飯平, 正, 又要好坐又要舒服. 

她說 : 「沒平...去食客家菜。」

「唔 ~ 我早兩年同男朋友食過, 之後好耐無光顧。」

不過, 在加飛回來的親戚也許會喜歡, 這些懷舊家鄉美食。

好等 ! 我問問男朋友...有無別的意見先 !

一大班人吃海鮮太貴啦 ! 有水的阿 E 這次沒回來, 都是平平不會中伏.  我怕要做男朋友做東要他結張傷荷包就不好意思.

其實, 早兩在利舞台的DYNASIY & LEE THATRE 環境也不錯, 可以一試.

你話呢 ! 好唔好吃呀 !?

快快讓我知你的喜好是什麼口味.....

雪 - 2014.08.23


2 則留言:

  1. 還是吃得經濟實惠好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 自己人吃飯聚聚, 平平地經濟點好 ! EE 你好 !

      刪除