2014年8月9日星期六

衰人, 之後好認真扮拍飛飛


我那有這麼多靈光一閃再閃.

放始源你又唔岩睇, 放「沒女」你又話我八掛, 睇電視唔采你, 你又要 whatapp 來.

諸葛亮番生都借唔到東瘋......係我唔陪你瘋啦 !

哈 ! 鐘意我寫愛情故事?  無啦 ! 無啦 ! 真係無啦 ~~~~~近排同四眼仔愛情平淡如水 !

講你都唔信呢 ! 話俾阿哥知, 他都是冷冷地笑.

那個新來同事到而家還乍乍弟弟成日 whatapp我.  還約我去吃飯, 每次一班人吃飯總攝到位坐我隔離. 真係要叫救命.

上次, 他還成個人撲埋來我面前,  我咪即時彈開, 大叫 ! 你咪亂來呀 !

其他男同事就呼叫, 嘩 ! 你咪嚇親亞雪啊 !

正衰人, 之後好認真扮拍飛飛.

巧驚驚呀 ! HONEY 話叫我頭像改貼孖人相.

雪 - 2014.08.09





2 則留言:

  1. 哈哈,行緊桃花運

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀 ! 唔好.......驚 ! 無福消受呀 !

      EE 晚上好 ! 祝假日快樂 ~

      刪除