2014年8月3日星期日

這兩天假是這樣過.....






在灣仔一帶溜連百無聊懶地行行逛逛, 六點多到達「留家」米芝蓮食店, 這店主打用食材是健康有機食品.

不過, 我認為食物質素真係好一般, 也許沒落味滋素 ? 但又不知怎說好咸是也. 
也許, 我掛住搭著肩同鄰座好友咬耳仔, 又掛住笑也掛著拍照, 沒點認真品嚐.

早上, 美國朋友留言冬季會來港...「可和君等相聚言歡 .」

「好呀 ! 你來港時早點通知我.」 
 
「是否接我機 ? 」......同你好熟咩 ! 我不喜歡太熱情待人, 要放假陪你一天重想點呀 !? 

「又說香港也沒什麼好吃...香港之飲食 ! 沒值得留戀的也 !」

慘啦 ! 又要傷惱筋又要平又要好吃, 又要吃懷舊味道, 又要陪笑, 又要陪講政治, 最怕要說歷代講偉人, 天主教教義. 陪伴那些巨人猛料之人, 巧辛苦架, 我好流...肚無半點墨 ! 

要找定阿網上大叔幫我好好惡補些政治. 現時社會最新話題, 我驚同他溝通唔到. 

說回轉頭, 現今食物真的太多污染, 好食材還要有好廚師, 人家還要賺錢...真係好難, 吃到兒時味道. 也許, 是我們生活太豐盛而變得要求高.  

今晚, 就應另一位朋友要求在家炒一碟芽菜, 做一碟白飯魚炒幾隻蛋家常飯, 開幾枝藍妹把酒言歡. 

雪 - 2014.08.03

 



2 則留言:

  1. 哈哈,政治話題唔駛補住,因為多事之秋,話題天天都多,到冬天就過晒氣。#P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 笑 ! 我無咩點睇政治, 日日都嘈嘈閉, 好討厭啦 ~

      刪除